czwartek, 21 października 2010

Ginewra01-Metamorfoza

                                                 Twarz przed:
Yyy Ta twarz nie jest zbyt ładna ale coś w niej jednak jest .. Ja bym kilka zeczy zmienilam poniewarz niektóre zeczy nie pasują po pierwsze zdielam by te szkla z oczy zmienilam by kolor wlosow itd. Moja ocena to 3.5/10

                                                  Twarz po:
Ooo i tu jest duzo lepiej zmieniłam wszystko caly makijaz wlosy przefarbowalam na czarny dodalam jakis kolczyk  czarną kokardkei zensy są na glowie bo to fajnie wyglada jakas taka inna fryzurka sie wydaje .
Ta doll wygląda znacznie lepiej..


                                                                  Ubiór przed:
No nie jest tragicznie ale jest dobrze ale tak jagby nudny jest ten strój gdyby jeszcze tu jakąs kurteczke dodac efekt bylby o wiele lepszy ... Moja ocena to :4.5/10


                                                                  Ubiór po;
Długo sie zastanawialam nad wyborem stroju poniewaz nie umialam wyszukac nic w szafie co by pasowalo ale nagle mnie oswiecilo i wybralam taki gwiazdorsko-normalny styl . Do tego potrzebywalam 2 butow, bluzkę, kurtke,spodenki, rajstopy, torebkę ,pasek ..Efekt o wiele lepszy niż poprzedni ubiór .


Ania.11

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz